Gerard Joling en wijlen André Hazes hebben een nieuwe single uitgebracht. Op Gerards verjaardags- en jubileumfeest onthulde de zanger het nummer ‘I’ve Been Loving You Too Long‘. Dit nummer is oorspronkelijk van Otis Redding en werd in 1989 al uitgebracht door André Hazes. Nu heeft Gerard zijn eigen vocalen aan het nummer toegevoegd, met goedkeuring van de erfgenamen van André. De single verschijnt op 27 juni op vinyl, vlak voor de geboortedag van André. Op deze nieuwe versie zijn zowel de originele vocalen van André als de nieuwe zang van Gerard te horen. De B-kant van de single bevat het eerste postume duet van André Hazes en Gerard Joling, genaamd ‘Blijf Bij Mij‘, uit 2007. De vinyl single is op rood transparant geperst.
Afro Bros x John West x Billy Dans x Monq – Jij Bent Alles
"Jij Bent Alles" is de nieuwe aanwinst van het dj- en producersduo Afro Bros, in samenwerking met de getalenteerde zangers John West, Billy Dans en Monq. Deze vrolijke en dansbare track brengt de kenmerkende urban- en dance-beats van Afro Bros samen met de herkenbare...



