Gerard Joling en wijlen André Hazes hebben een nieuwe single uitgebracht. Op Gerards verjaardags- en jubileumfeest onthulde de zanger het nummer ‘I’ve Been Loving You Too Long‘. Dit nummer is oorspronkelijk van Otis Redding en werd in 1989 al uitgebracht door André Hazes. Nu heeft Gerard zijn eigen vocalen aan het nummer toegevoegd, met goedkeuring van de erfgenamen van André. De single verschijnt op 27 juni op vinyl, vlak voor de geboortedag van André. Op deze nieuwe versie zijn zowel de originele vocalen van André als de nieuwe zang van Gerard te horen. De B-kant van de single bevat het eerste postume duet van André Hazes en Gerard Joling, genaamd ‘Blijf Bij Mij‘, uit 2007. De vinyl single is op rood transparant geperst.
Wesley Klein – Niet Zo Bij Mij
Wesley Klein is terug met zijn nieuwste single 'Niet zo bij mij', een nummer dat perfect aansluit bij de verwachtingen van zijn fans. Met een meeslepende dansbare melodie en een krachtige tekst, zorgt dit nummer voor een refrein dat je niet snel zult vergeten. Wesley Klein brak...



