Terwijl Willem Barth in de auto onderweg was naar The Boom! Music Studio in De Meern omdat hij nog werk af te maken had voor een album, hoorde hij op de radio een Miami-achtige Bamboleo remix van The Gipsy Kings. Willem herkende de plaat van vroeger, echter met een verhaallijntje over Dikke Leo die met belastinggeld uit Nederland was vertrokken. Die grappige tekst is hem altijd bijgebleven. Hij sprak hierover met z’n vaste producer Frank Verkooyen of hij tijd had om deze plaat ‘even’ tussendoor op te nemen. Frank is vervolgens aan de slag gegaan en heeft met moderne muzikale invloeden een opzetje gemaakt. Dat heeft zo goed uitgepakt dat ter plekke besloten werd om ‘Dikke Leo’ als single uit te brengen
Russo & Mart Hoogkamer – Pakt Mij
Russo en Mart Hoogkamer bundelen voor het eerst hun krachten met de nieuwe zomerse single ‘Pakt Mij’. Deze feelgood-hit combineert een aanstekelijke popsound met sfeervolle volksinvloeden, en nodigt vanaf de eerste seconde uit om mee te zingen. De onweerstaanbare hook en...


