Radio JND komt dit jaar in actie voor de kinderen van de voedselbanken in Brabant

Ook dit jaar organiseert Radio JND voor het zesde achtereenvolgende jaar het ‘Radio JND Pakjeshuis’. Het grote verschil met andere jaren is dat de actie de afgelopen maanden al in gang is gezet en dat de diskjockeys van het radiostation de actie afsluiten met een 100 uur durende radiomarathon van woensdag 8 december 14.00 uur t/m zondag 12 december 18.00 uur vanuit de eigen studio’s in Best. Helaas is het door de corona maatregelen óók dit jaar niet mogelijk om net als vooraf gaande jaren vanaf de Markt in Eindhoven uit te zenden.

Het doel: geld inzamelen voor kinderen die het thuis niet breed hebben.

Radio JND werkt dit jaar samen als mediapartner met Stichting Het Pakjeshuis, die zich inzet voor kinderen in minder bedeelde gezinnen. Deze Stichting is voorzien van een ANBI status wat voor een sponsor fiscale voordelen oplevert bij het steunen van dit goede doel. In de vorige edities lag het accent nog op het inzamelen van geld en speelgoed voor pakjesavond maar dit jaar wil het Radio JND samen met Stichting Het Pakjeshuis ervoor zorgen dat kinderen tijdens de decembermaand een cadeautje kunnen krijgen. Daarom gaan we dit jaar zo veel mogelijk geld inzamelen!

Met een speelgoed importeur is een mooie samenwerking opgezet. Samen met deze importeur zorgen wij ervoor dat ruim 3300 kinderen die bekend staan bij de voedselbanken in Brabant in de maand december een cadeautje ontvangen via de voedselbank bij hen in de buurt.

Dit jaar krijgt de actie een andere uitstraling, met de slogan “Krijgt jouw kind wel een cadeau met de feestdagen?  Gun ’n ander dat ook!” zal de actie compleet worden vormgegeven.

Op dit moment wordt hard gewerkt aan de voorbereidingen van de programma’s die volledig vanaf de studio’s in Best worden verzorgd. Tijdens de marathonuitzending kan iedereen een plaat aanvragen in ruil voor een donatie. Tijdens de marathon uitzending is óók het welbekende JND Café met een keur aan artiesten weer van de partij, wat allemaal te volgen zal zijn via de ‘Kijk Live’-button op de website, apps en sociale media kanalen van Radio JND. Ook is er een veiling op RadioJND.nl waar verschillende items per op bod worden geveild. Wil je meer informatie over de actie? Kijk dan op de speciale actiewebsite www.radiojnd.nl/pakjeshuis

Meer berichten…

Nieuwe Single: Gio van Veen – Ik Zal Je Belonen

Nieuwe Single: Gio van Veen – Ik Zal Je Belonen

Hij is pas 22 jaar maar toch timmert Gio van Veen al een aantal jaren aan de weg voor een succesvolle carrière. Samen met producer Manfred Jongenelis en het label Smaragd Music heeft de zanger hiermee een goede combinatie gevonden om met eigen repertoire en sound...

Nieuwe Single: Soraya – Jij Laat Me Lachen

Nieuwe Single: Soraya – Jij Laat Me Lachen

Wat kan de klank van de pure Hollandse volksmuziek toch heerlijk zijn, mits…… Puur, oprecht met warme muzikaliteit omringd en vertolkt wordt door een stem waarbij je ieder woord gelooft en je raakt. Het is helaas een bijna uitstervend muzikaal ras in onze Vaderlandse...

Nieuwe Single: Jessica Malfait – Waarom Ben Ik Niet Gebleven

Nieuwe Single: Jessica Malfait – Waarom Ben Ik Niet Gebleven

Hoogte en dieptepunten. Vreugde en verdriet wisselen elkaar af, ook in het leven van de Bredase zangeres Jessica Malfait. Ditmaal geen vrolijk feestnummer zoals we van haar gewend zijn, maar een emotioneel lied dat bij je binnenkomt en direct zal raken. Jarenlang lag...

Nieuwe Single: Marlane – Vlieg Met Mij Mee Vannacht

Nieuwe Single: Marlane – Vlieg Met Mij Mee Vannacht

Marlane wordt door het Nederlands publiek inmiddels niet alleen graag op het podium bewonderd maar ook als graag geziene gast gezien bij de reality soap ‘De Bevers’. Met Kees als manager en NRGY Music als platenmaatschappij is Marlane al een aantal jaren hard op weg...

Nieuwe Single: Jessy Arjaans – Ik Ben Geen Mata Hari

Nieuwe Single: Jessy Arjaans – Ik Ben Geen Mata Hari

Jessy Arjaans blaast oude hit nieuw leven in. Zoals we veel om ons heen zien, worden steeds meer oude liedjes in een nieuw jasje gegoten. Dit omdat de jongere luisteraar de liedjes niet kennen, maar toch opnieuw op gaan pakken. Jessy Arjaans is niet meer weg te denken...