Na de bijzondere samenwerking tussen Dyon Verwer en rapper Brent, die in het begin van dit jaar resulteerde in de duet single ‘Die is mooi van mij’, laat het jonge talent uit Twente met ‘Ik drink van verdriet’ weer van zich horen. Ondanks dat het een cover is van Roel Britting heeft producer Frank Verkooyen er muzikaal een compleet andere draai aan gegeven. Dyon liep al een behoorlijk tijdje met dit plan in z’n hoofd rond. De kans dat iemand anders op hetzelfde idee zou komen is natuurlijk meer dan aanwezig en dan zeker in deze tijd dat de éne na de andere bewerking van bestaande liedjes geen uitzondering meer vormen
Corry Konings – Er Hangt Iets In De Lucht (Amore)
Corry Konings heeft deze week haar nieuwe single “Er hangt iets in de lucht (Amore)” uitgebracht. Deze warme, zomerse Nederlandstalige plaat is doordrenkt met sfeer, romantiek en herkenbaarheid, en laat de eigentijdse sound van de zangeres goed tot zijn recht komen. Met deze...



