De agenda van de uit Hilvarenbeek afkomstige zanger Erik de Greef begint weer lekker vol te lopen. Dat was ten tijde van de opname van het nummer ‘Kom eens dichterbij’, ruim 2.5 jaar geleden bij The Boom! Music Studio wel even iets anders. Erik vond het zonde om de plaat op dat moment uit te brengen. Om het gezellige liefdesliedje, geschreven door Rick ter Meer, op de plank te laten liggen vond Erik erg jammer. Het is overigens het vervolg op de single ‘Vannacht bij mij ‘ die Erik in 2019 door Frank Verkooyen liet produceren. Vanaf nu hoopt Erik z’n doelstelling om twee singles per jaar te uit te brengen te verwezenlijken
Corry Konings – Er Hangt Iets In De Lucht (Amore)
Corry Konings heeft deze week haar nieuwe single “Er hangt iets in de lucht (Amore)” uitgebracht. Deze warme, zomerse Nederlandstalige plaat is doordrenkt met sfeer, romantiek en herkenbaarheid, en laat de eigentijdse sound van de zangeres goed tot zijn recht komen. Met deze...



