Met ‘Ik Gaf M’n Hart Aan Jou’ lanceert de uit Emmen afkomstige zanger/entertainer Erik van Klinken zijn nieuwste wapenfeit. Het is de opvolger van de single ‘Geef’ en hiermee is Erik van Klinken klaar om de zomer van 2022 in te gaan. Voor de productie van deze single ging Erik de samenwerking aan met zanger/producer Frank Verkooyen van de Boom Studio’s. “Ik werd door een vriend van me geattendeerd op dit oude liedje van de Volendamse formatie Stampvast. Ik kende ‘Ik Gaf M’n Hart Aan Jou’ en vond het altijd al een geweldig liedje. Daarom besloot ik dat dit mijn nieuwe single moest worden.” aldus van Klinken. Ger Oerlemans verzorgde wederom de videoclip.
Corry Konings – Er Hangt Iets In De Lucht (Amore)
Corry Konings heeft deze week haar nieuwe single “Er hangt iets in de lucht (Amore)” uitgebracht. Deze warme, zomerse Nederlandstalige plaat is doordrenkt met sfeer, romantiek en herkenbaarheid, en laat de eigentijdse sound van de zangeres goed tot zijn recht komen....



